آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آیسا دختری از ماه

مروارید های آیسا

1392/4/10 1:50
نویسنده : مامان آزی
851 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

مبارک مبارک اومدن مرواریدهای سفیدت 

 

بالاخره دندون های سفیدت افتخار دادن اومدن بیرون. دخملی نازم دندونای نیشت در نیومده بود

 که اونا هم در اومدن مبارک باشه عزیزم.

 آیسا جونم بر خلاف بیشتر بچه ها اول دندونای تختش در اومد بعد دندون نیش که همگی هم با

 هم در اومدن.

هووووووراااااااااااااااااااااااااا   ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرینا مو فرفری
10 تیر 92 2:15
سلام خاله ممنون که به وب آیسا سرزدین حتما با اجازه شما لینکتون کردم.
مامان حسین جون
10 تیر 92 8:08
سلام حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
الی مامی آراد
10 تیر 92 8:58
سلام خاله جون.حتما سر میزنیم با اجازتون لینکتون کردم



مامان مهرو جون
13 تیر 92 16:23
سلام ایسا جون من مهرو هستم یه JOONبا هم فرق داریم بیا وبلاگم بیشتر همو ببینیم خوشگل خانوم


چشم خاله جونی
مامان مهرو جون
13 تیر 92 16:24
ممنون خاله جونی
رضوان مامان رادین
14 تیر 92 23:03
ممنون خاله جونی
رضوان مامان رادین
17 تیر 92 11:26
چه جالب من الان عکس آیسا را گوشه وبلاگ دیدم با متن زیرش ...متوجه شدم آیسا هم مثل رادین اراک دنیا اومده...