آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

آیسا دختری از ماه

یک روز پر از شیطنت

1393/5/7 1:05
نویسنده : مامان آزی
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

سلم عشقم، نفسم 

دلم نیومد از این روز پر از اتفاق همینجوری بگذرم.تصمیم گرفتم بنویسم تا وقتی بزرگ شدی بخونی و بدونی چه شیطونی بودی وروجک مامانی.

امروز دخملی مامان با خوشحالی تمام از خواب بیدار شد و به عشق خاله الهام به مهد رفت ظهر من به اتفاق خاله نیلو به دنبالت اومدیم .طبق معمول ظهر نخوابیدی و تو اتاقت مشغول بازی بودی مامانی هم خسته و بی خبر از اتفاقهای توی اتاق به خواب رفته بودم که صدای پاره شدن کاغذ از خواب بیدارم کرد یواش به جلوی در اتاقت اومدم دیدم دخملی نشسته تو سبد اسباب بازیهاش و عروسکهاشو چیده جلوش و کتاب مامانو که یواشکی از کتابخونه برداشتی  داری پاره میکنی و بین عروسکات تقسیم میکنی و میگفتی این مال تو دوباره پاره میکردیو میگفتی این مال تو......... niniweblog.com

وقتی وارد اتاقت شدم دیدم به به قابلمت رو گاز و پر از تخم بلدر چین شکسته و به مامان گفتی دارم غذا درست میکنم من هم فقط نگات کردم چون میدونستم کاری از دست من بر نمی یاد قبلا" باهات صحبت کرده بودم و نتیجه نداده ......niniweblog.com

اون طرف اتاق dvd افتاده بود  رو زمین و تمام کابلاش در اومده بود و بهم گفتی cd برام بذار که من دیگه عصبانی شدم و سرت داد زدم و شما هم با خونسردی dvd روگذاشتی سر جاش وتمام کابلها رو وصل کردی اونهم با مهارت تمام و از من معذرت خواهی کردی.......   niniweblog.com       niniweblog.com

چند ساعت بعد قرار شد با بابا علی بری پارک اومدم موهاتو شونه کنم دیدم موهات کنده شد همینجوری مو بود که از سرت میریخت نگاه کردم کف اتاقت دیدم کلی مو ریخته وکلی مو هم تو سطلت بود گفتی موهامو خوشگل کردم با قیچی کاغذی که مامان بهت داده بود     niniweblog.com                 و من هم تنها کاری که کردم نشستم زمین و دستمو گذاشتم رو سرم............   niniweblog.com   

     

 

پسندها (2)

نظرات (10)

بانو
13 مرداد 93 11:05
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
20 مرداد 93 12:54
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
3 شهریور 93 15:46
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
10 شهریور 93 15:23
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
17 شهریور 93 13:26
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
24 شهریور 93 13:55
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
31 شهریور 93 11:07
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
7 مهر 93 10:52
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
5 آبان 93 13:02
سلام ورزش های مناسب کودکان کدامند؟ www.banoo.ir/post/1236 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
6 آذر 93 12:03
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو