آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

آیسا دختری از ماه

تولدت مبارک بابا علی

1392/5/8 9:36
نویسنده : مامان آزی
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم 

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست 

تولدت مبارک 

دوستت دارم 


سی و سومین سالگرد تولدت مبارک علی جان امسال روز تولدت پیشمون نیستی امیدوارم که همیشه شاد باشی و سایت بالای سر من و آیسا باشه عزیزم.

اینم یه گل زیبا برای بهترین بابا و بهترین همسر دنیا ماچ

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اهورا
23 مرداد 92 12:22
سلام.وبلاگت واقعا" قشنگه آزی جون.با اجازه لینکت کردم.امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم آیسا خیلی ماهه.از طرف من یه ماچ گنده از اون لپ های خوشگلش بکن. اگه وقت کردی یه سر هم به اهورای من بزن و براش یادگاری بنویس. راستی از چند تا از لینک هات استفاده کردم.عالی بود.دست گلت درد نکنه.منتظرت هستم.یه سر به ما بزن.
مامان اهورا
26 مرداد 92 10:44
سلام خاله جون ممنون که وبلاگ آیسا رو لینک کردین منم با کمال میل لینکتون میکنم