آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

آیسا دختری از ماه

خدا به دخملیم رحم کرد

1392/7/6 19:01
نویسنده : مامان آزی
772 بازدید
اشتراک گذاری

 

    

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش

 

راه آسمان باز است ، پر بکش

 

او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟

 

اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .

                                                                                            

 

 

 

خدا جونم بارها و بارها شاکرم که دخملیمو از این بلا حفظ کردی .

امروز من و آیسا خونه مامان مهناز بودیم و طبق معمول دخملی مامان داشت تو اتاق بازی میکرد چند بار صداش کردم و چکش کردم دیدم رو تخت مامانی خوابیده و داره با آیپاد خاله نیلو بازی میکنه خیالم راحت بود که چیز خطر ناک تو اتاق نیست و من هم مشغول لپ تاب شدم که یکدفعه دیدم صدای زمین خوردن آیسا اومد رفتم تو اتاق دیدم صندلی میز توالت مامن رو کشیده بیرون و رفته روش که ............

بلندش کردم دیدم اصلا" تعادل نداره و میگه سرم ولی کاملا" هوشیار بود نیم ساعتی تو بغلم بود و هی حالت خواب آلوده می شد منم که ترسیده بودم صداش میکردم ولی حالت نرمال نداشت به زور کمی آب قند بش دادیم که یکدفعه آورد بالا منو میگی داشتم سکته میکردم .سریع لباس پوشیدم و همراه مامان و نیلو رفتیم بیمارستان تو راه آیسا می خوابید و من بهش می گفتم آیسا چشماتو باز کن مامان آیسایی هم بر عکس انجام میداد تا میگفتم بابا علی اومد یواشکی زیر چشمی نگاه میکرد  .تا اینکه دکتر معاینش کرد و عکس از سرش انداختن گفتن خوشبختانه مشکلی نداره.آیسا هم هر دکتری رو میدید گریه میکرد و میگفت سرم خورده زمین .مامانی فدای اون گریهات بشه.ایشالا که دیگه هیچ اتفاق بدی برات نیفته گل خوشگلم                                                                                                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامان نورا
6 مهر 92 23:47
الهی شکر که به خیر گذشته مواظب ناز دخترمون باش مامانی گرچه خودشون خیلی بی احتیاط هستن
رضوان مامان رادین
7 مهر 92 21:42
خدا همیشه حافظ تمام فرشته ها باش ان شاا... دلم یکهو لرزید...خدا را شکر بخیر گذشته
مامان اهورا
9 مهر 92 14:37
ممنون خاله جون این روز خجسته هم بر شما مبارک باد
مامان اهورا
14 مهر 92 3:39
واااااااااااااااااای!!!!!!!!!!!!خیلی ترسیدم...خدا رو شکر که بخیر گذشت این بچه ها رو نمی شه یه لحظه از نظر دورشون کرد!!!
مامان سینا
16 آبان 92 15:44
واییییی خدای من مواظبش باش واسه سینام ازاین اتفاقاافتاده ولی اینجوری که میگی نشده.....خداحفظش کنه....به منم سربزن...مرسی