آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آیسا دختری از ماه

عاشقتم

1391/3/21 16:41
نویسنده : مامان آزی
791 بازدید
اشتراک گذاری

تو را دارم ای گل، جهان با من است.   تو تا با منی، جان جان با من است.
چو می‌تابد از دور پیشانی‌ات               کران تا کران آسمان با من است.
چو خندان به سوی من آیی به مهر        بهاری پر از ارغوان با من است !
کنار تو هر لحظه گویم به خویش          که خوشبختی بی‌کران با من است.
روانم بیاساید از هر غمی               چو بینم که مهرت روان با من است.
چه غم دارم از تلخی روزگار،               شکر خنده آن دهان با من است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان صبا گلی
1 تیر 91 15:23
ممنون عزیزم دختر شما هم نازه.ممنون که به وب آیسا سر زدین بازم تشریف بیارین
مامان ساینا
8 تیر 91 13:22
واله بایدم عاشق این دختری ناز و خوشگل و مامانی باشی. خیلللللی نانازیه. ماشاله هزار ماشاله.
مریم--------❤
18 تیر 91 13:09
عیزم ماشالله این عکست خیلیی خوشمله
کجا گرفتی اینو


mamnoon too mohavate khoonamoon gereftam