آیساآیسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

آیسا دختری از ماه

به دفتر خاطرات دخترم خوش آمدید

1391/3/4 19:44
نویسنده : مامان آزی
1,191 بازدید
اشتراک گذاری


 

 

برای دخترم آیسا......

 

دختر عزیزم:آیسا این وبلاگ رو برایت باز کردم تا لحظه های خوش عاشقیمان را برایت بنویسم...............

بنویسم تا بدانی که چقدر برایم عزیز هستی با وجود تو من وبابا علی معنی عشق رو فهمیدیم...........

همیشه دوستت دارم ودستهای کوچکت را در دستانم میگیرم  

 


 

 

برای دخترم آیسا......

 

دختر عزیزم: آیسا این وبلاگ رو برایت باز کردم تا لحظه های خوش عاشقیمان را برایت بنویسم...............

بنویسم تا بدانی که چقدر برایم عزیز هستی با وجود تو من و بابا علی معنی عشق رو فهمیدیم...........

همیشه دوستت دارم و دستهای کوچکت را در دستانم میگیرم  

 

 

 

ا روزگی آیسا

1 روزگی آیسا جونم  

ا ماهگی

ا ماهگی

2 ماهگی

آیسا 2 ماهگی

3 ماهگی آیسا

4 ماهگی آیسا

4 ماهگی

4 ماهگی

5 ماهگی

5 ماهگی

6 ماهگی

6 ماهگی

7 ماهگی

 8 ماهگی

9 ماهگی

10 ماهگی

11ماهگی

12 ماهگی

13بدر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
18 اردیبهشت 91 13:33
ممنون عزیزم

عمه آتنا
19 اردیبهشت 91 7:58
ممنون عزیزم